Telecos.cat ha organitzat els dies 28 i 29 d’abril el curs Venda consultiva per a Enginyers que ofereix a Enginyers i perfils tècnics les claus de la venda consultiva:
✔ Identificar i generar noves oportunitats en comptes estratègiques.
✔ Comunicar amb impacte i enfortir les relacions amb els clients.
✔ Convertir-se en un soci clau per al creixement del negoci.
Adreçat a Project Managers, consultors sèniors i perfils tècnics en tecnologia, enginyeria i consultoria, amb contacte directe amb clients I potencial de generar negoci.
Professor: Ricard Abril, Enginyer de Telecomunicacions, consultor de negoci especialitzat en vendes B2B complexes, amb experiència en vendes consultives, gestió de canals de venda i grans comptes.
|
DATA: 28 i 29 d’abril
HORARI: 16:00h a 19:00h DURADA: (6 hores)
LLOC: On line (Els enllaços de connexió seran enviats just abans del curs)
PREU: 160€ (associat/col·legiat) i 310€ (no associat) Segons l’acord de Telecos.cat amb el COETTC, els nostres col·legiats gaudiran dels mateixos preus que els seus associats. Cal indicar en el formulari que sou col·legiats del COETTC. |
PROGRAMA
BLOC 1 – Estratègia i Discovery
– Introducció a la venda consultiva.
– Pla de compte: la teva fulla de ruta per créixer.
– Tècniques per a un Discovery efectiu.
– Com identificar i qualificar oportunitats.
BLOC 2 – Relacions Clau
– Mapa d’influència i stakeholders.
– Com tractar cada estil de personalitat (DISC).
BLOC 3 – Comunicació i Impacte
– Claus per a una comunicació eficaç.
– Col·laboració amb vendes per maximitzar tancaments.
– Com construir propostes guanyadores.





















